Saker ni kanske inte visste om mig

Jag hatar att prata i telefon med folk som bara pratar om sig själva och ska berätta om typ hela deras liv och personer man inte ens känner. Ringer det en sådan person till mig så unviker jag helst att svara hehe...
Jag älskar att följa serier! Har kollat på OTH, Glee, Greys Anatomy, House och många fler.
Jag har väldigt lätt för att lära känna nytt folk.
Jag HATAR folk som kollar snett. Vad är grejjen?
Jag ÄLSKAR godis. Men jag är nog inte den enda ;)
Jag är en riktigt töntig flickvän som skriver 100 hjärtan i sms till min pojkvän haha.
Jag älskar högklackat, men hatar att gå i det. Föredrar alltid mina converse framför klackar.
Jag har en tendens att alltid dra små vita lögner...inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0