Perfect weekend

Hej bloggen. Det går inte sådär superbra att blogga över helgerna...men då vill man ju bara ta det lugnt och göra allt det man inte hinnar göra på vardagarna.
Sitter i alla fall och pluggar. Har precis skickat in min engelska som inte ska vara inne förns om en vecka egentligen, duktigt där Elin! Ska äta middag snart och sen ska jag nog ta en välbehövlig dusch och läsa i min svenska bok. Och plugga lite spanska glosor. Hatar skolan.
Min helg har varit perfekt. Tagit det lugnt som jag sa. Max sov hos mig från fredag till lördag och i lördags sov jag och Madde hos Nikita till idag och idag har jag pluggat och vilat ännu mer. Tänkte bjuda på lite bilder så att ni har något att vila ögonen på istället för att läsa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0