Mexico!

Om exakt 2 månader, 2 veckor och 6 dagar sitter jag på ett flyg påväg till Mexico! Ska vara där i ca.2 veckor och det ska bli så jävla skönt. Tänk att dra iväg till värmen och solen då det är som mörkast och kallast här. Helt underbart ju! Men många av mina kompisar säger att dom aldrig skulle vilja åka utomlands så dom missar julafton? Vad tycker ni? Personligen så tycker jag att det är mysigt med jul men ibland är det så jobbigt med allt julpyssel och att vara med släkten så då är det ju skönt att dra iväg till värmen och bli upp passad på ;) Jag kommer hem dagen innan nyårsafton i alla fall vilket är tur, för på nyårsafton blir det feeeeest!




Detta är stället vi ska åka till, Playa del Carmen. Åh, dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0