Kort och gott

Hello lovers! Har precis duschat och gjort mig iordning och har plockat upp på mitt rum, lagt fram kläder tills imorgon etc. Vi har ju utedag så har liiite ångest över vad jag ska ha på mig, men det fick bli ett par jeans, ett vitt linne och en svart kofta. Ganska enkelt. Och sen får jag se imorgon om jag tar stövlar eller converse. Stövlar skulle ju vara det smartaste, men alla vi har är fula så...annars får jag gå med raggsockor i conversen ;)
Jag har varit i skolan idag, haft matte och idrott, sen följde Elin med mig hem och vi åt lite mat och åkte sedan till kören. Kom hem för ca.40 min sen och här sitter jag. Ska plugga lite samhällskunskap innan jag kryper till kojs. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0