Give the world a smile!

Hej bloggen. Två dagar sen jag skrev. Rekord!
Sitter i min morgonrock just nu och ska börja fixa mig, Max ska äta middag här och sova hos mig så det ska bli supermysigt :) Imorgon ska Nikita sova här och det blir bara att ta det lugnt hela helgen så att jag blir av med den här jävla förkyldningen. Känns även som att jag gjort så mycket i veckan (kör i måndags, insparksfest i tisdags, pluggade i onsdags och igår var jag på Daniel Adams-Ray) så nu blir det en riktig myshelg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har en tävling på min blogg just nu om en goodiebag med smink, lust att vara med? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-massa-smink.html#comment

2011-09-18 @ 15:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0