You can hate but never break me

Hej bloggen. Nu är jag hemma igen! Eller hemma och hemma...hemma hos Mossbergs ;)
Dagen började med vandring i skogen och svamp plockning. Jag, Victor, Ebba, Sofia och deras hund Bonzy gick lite vilse och fick gå igenom en myr och lite sådant och det fanns ingen täckning på mobilerna, men tillslut hittade vi tillbaks hehe. Sen åkte vi hem en snabbis, bytte om och körde en raggardusch och sen åkte jag, mamma, Ebba, Ylva och Sofia till Lager 157 och shoppade lite. Jag fick med mig en SVEA-tröja, en mössa och ett par vantar. Och nu sitter jag här i deras soffa och ska plugga. Kul att man måste plugga t om när man är borta. TACK SÅ MYCKET GYMNASIET. Ni som fortfarande går i grundskolan, be happy.

Just nu i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0