You are amazing, just the way you are

All detta snack om vikt och vikthets. Jag orkar inte med det mer. Jag tycker så synd om alla tjejer där ute som inte känner sig fina bara för att i media så främställs en bild av den perfekta tjejen/kvinnan som något som är ouppnåbart för dom flesta. Jag säger inte att det inte går att uppnå, men kolla på er själva. Ni är perfekta precis som ni är. Ni är unika och ingen kan ta det ni har ifrån er. Jag vet att detta låter väldigt kliché, men det är sant.
Jag själv är inte alltid nöjd med min kropp. Min pojkvän som jag har varit tillsammans med i snart 1 1/2 år kan jag fortfarande skämmas för, över min kropp. Men han är ju tillsammans med mig för att han tycker att jag är fin just som jag är och han påminner mig om det varje dag. Och ni tjejer som inte tror att ni duger, ni gör det. Bara för att "Mr. Right" inte har kommit än så tror ni att ni förevigt kommer vara ensamma, men så är det inte. Ni kommer också att hitta eran drömprins som kommer älska er just som ni är.
Jag jobbar fortfarande på att vara nöjd över min kropp och något som hjälpte mig en bit på vägen var när min lillasyster frågade min pojkvän "Om du fick välja att vara tillsammans med en tjej som var jättesmal som man nästan såg revbenen på eller en tjej som var lite mer mullig, vad skulle du välja då?" och då sa han "Den mulliga såklart". Och nu säger jag inte att det är fel att vara smal, det är superfint det med, men eftersom att jag inte tillhör den supersmala typen så blev jag jätteglad när han sa så. Det har faktiskt hjälpt mig ganska mycket och imorse så märkte jag att killar tittade på mig och det var nog för att jag utstrålade en sådan självkänsla och gav dom ett stort leende. Le tjejer. Det är eran bästa gåva.
You are amazing, just the way YOU are ♥



Kommentarer
Postat av: Elvira

Länkade dig och skrev lite om dig i minn blogg hehe :)

2011-10-04 @ 20:58:06
URL: http://elviraalskardig.blogg.se/
Postat av: Julia Palmer

Vad bra skrivet! Du är fin du, Elin. Puss på dig <3

2011-10-04 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0