Oh, Happy Day

Hej, och förlåt att det bara blev ett inlägg igår, men pluggade järnet hela dan och sen på kvällen var jag på kör somvanligt. Idag har dagen varit superbra för att:
1. Jag gjorde ett prov som jag har varit nervös inför ett tag, men det kändes bra. Hoppas minst på ett VG!
2. Dom ringde mig från Onelund (ett företag som jobbar med telefonförsäljning) och jag ska få komma på introduktion på måndag. Det betyder alltså att dom vill anställa mig. Äntligen ska jag få börja tjäna lite egna pengar, grymt! Plus att min pojkvän och hans brorsa jobbar där så det är ju inget minus heller ;)
Ja, detta är en bra dag helt enkelt. Kom hem vid tjugo i 5 och har sedan dess duschat, lagat middag och pluggat engelska. Ska fortsätta att plugga lite engelska glsosor nu och sen börja med Naturkunskapen. Skolan tar kål på mig, helt ärligt. Men kika in här snart igen för då kommer jag att tipsa om en blogg som jag läser varje dag och som är GRYM! Puss!

Typ såhär glad är jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0