Modelhouse

Hej, och förlåt att det inte blev några mer inlägg igår men tog somsagt en "powernap" och vaknade tjugo i 6, alltså 20 min innan gästerna skulle komma hehe. Och sen kom Max runt halv 10 på kvällen och då var jag ju med han och bara mös.
Vi vaknade vid 10 idag (eller vaknade och vaknade, hans alarm ringde eftrsom att han jobbar) och han åkte härifrån vid 12. Sen dess har jag plockat upp på rummet, duschat och pluggat lite. Ska strax åka in till stan med mamma och Ebba för att bli plåtade hos Modelhouse. Dom ringde mig för några veckor sen och sa att min syster hade rekomnderat mig så nu får jag en gratis plåtning där. Helt okej liksom.

Jag och Erica samma dag som vi fick sommarlov. Fan vad jag saknar sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0