Lång och läskig natt

Hello homies! Hur är det med er? Med mig är det bra, är trött bara. Somnade vid halv 12 igår för att i förrgår natt så hade det varit en inbrottstjuv hos våra grannar som hade försökt slita upp deras förrådsdörr och sno saker, men han/hon lyckades inte som tur var. Men nu låg jag och fantiserade om att den personen skulle bryta sig in hos oss och jag tänkte på vilka föremål i mitt rum jag kunde slå han/hon med haha...Nojjig? Ja, jag vet. Anton höll mig sällskap på telefon iaf, supersnällt!
Som jag sa igår så blir det ingen bra upptadering idag. Ska försöka mobilblogga lite. Puss!
Sårhär ser jag ut idag. Också har jag byxor såklart, hehe. Eller...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0