Just smile, life get's easier then

Hej, och förlåt att jag inte skrivit sen igår, men att blogga är inte det första jag prioriterar när jag är med Max.
Det var supermysigt igår förutom att Max mådde lite dåligt, men eftersom att jag är en sådan snäll flickvän så tog jag hand om honom. Vi lagade mat tillsammans, kollade på filmer, myste, pratade och sedan somnade vi vid 11-tiden för båda var väldigt trötta.
Idag så gick vi upp vid tio i 11 och fixade oss och sedan åkte Max hem (han tog ledigt från jobbet för att kolla på en "viktigt fotbollsmatch" haha) och jag åkte till jobbet. Det gick väl hyfsat, tror jag sålde runt 10-12 lotter vilket är bra. Sen jag kom hem så har jag bara hunnit äta och plugga lite och nu ska jag läsa igenom idrottspapprena en sista gång innan jag somnar. Imorgon har jag skola och sen kör så det är en fullspäckad dag. Puss!

En random bild från mobilen från när jag fortfarande var blond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0