In Time

God eftermiddag hörrni! Var ju som sagt på bio med Max igår, vi såg ju "In Time" som handlar om att man har en klocka på armen och man får betala allt med tid och när tiden tar slut så dör man. Den var riktigt bra så rekomenderar er att se den!
Imorse när vi vaknade så gjorde vi inte så mycket, åt frukost och mös mest och Max gick härifrån för 30 min sen. Jag ska snart duscha och tvätta håret och idag så är planerna att först åka och kolla på en lägenhet på Söder kl.15 och sedan ska jag...*trumvirvel*...övningsköra! Kul va? Är supertaggad! Och sen ikväll så ska jag vara med Madde. Puss!

Kommentarer
Postat av: william

oooh vill se den:D älskar amanda S :DDD



SV; Naw tackar:D Så snällt sagt^^

Vad tycker du om mina "Shining Girl" foton som jag tog på min vän:D?

2011-10-30 @ 19:59:33
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0