Hektisk helg

Hej och förlåt att jag inte bloggat sen i fredags men har haft en hektiskt helg. Igår så var vi på Skeppsholmen kl.9 och övade, övade och övade ända fram till klockan 8 då vi hade konsert. Det gick superbra och i publiken satt mamma,pappa, Max mamma, Max låtsaspappa, Max lillebror och Max. Och sen såklart en massa random folk, bland annat en kändis från TV4 som brukar vara programledare på Nyhetsmorgon. Coolt. Efter konserten så fick jag blommor av Max familj och sen gick vi hem till Max. När vi kom hem så kollade vi på Beck och sedan somnade vi.
Idag så vaknade vi, åt frukost och fixade oss lite och sen åkte jag hem och han till jobbet. Så nu sitter jag här, kom hem för ca.2 1/2 timme sen och egentligen ska jag plugga nu men ja...jag orkar helt enkelt inte.

Lägg märke till dom fina blommorna som står på den blå hutschen (eller hur det nu stavas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0