Glee-time

Sådär ja, nu är jag klar med historian och jag har även hunnit ta en välbehövlig dusch och peelat min kropp, haft hårinpackning och smörjt in mig. Nu är jag redo för den kommande veckan, och i veckan kommer det hända många spännande saker! Jag ska jag på introduktion på ett jobb, antagligen shoppa lite med Elin, och på onsdag ska jag till frisören (vad ska jag göra där? Hemligt än så länge...) och till helgen blir det både party och mys förhoppningsvis. Detta kommer bli en bra vecka tror jag. Men nu avslutar jag denna vecka på ett av dom bästa sätten jag vet: Ligga nerbäddad i min säng och kolla på Glee. Puss!
Går inte att ladda upp bilder som jag hade tänkt göra, skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0