Cooper-test

Godmorgon! Idag har jag en lång dag framför mig. Först skola från 9.25 till 13.50 och sedan introduktion på Onelund från 14.30 till 20.00. Så jag har laddat upp med två mackor och ett äpple, och sen ska jag även köpa en dricka.
Och idag börjar jag morgonen på det värsta sättet jag kan tänka mig, nämligen genom att ha Cooper-test. Jag vill verkligen inte och funderar starkt på att vara sjuk, men lika bra att få det gjort. Dock så hostar jag lite nu så får se vad som händer.
Jag känner att detta inlägg handlade om ingenting, jag har dålig inspiration på morgonen. Ska gå till bussen snart, tjingeling!

Inte blir jag bra på bild heller, så ni får nöja er med en från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0