Bad update

Hej och förlåt att jag inte bloggat sen imorse,men nämnde faktiskt för er att upptaderingen skulle bli dålig ;) Jag var i skolan iaf och efter det satt jag kvar och plugga 30 min med Julia och sen kom Frida och då åkte hon och jag till Gullmars och mötte Louise och sen åkte vi tre till Norra Real på mattehjälp. Efter en timme kom mamma och pappa och hämtade mig och på vägen hem köpte vi thaimat. Mums! Sitter just nu och pluggar men ska kolla på True Blood som börjar om 10 min. Och juste,jag har bestämt mig för en sak nu! Men det är hemligt än så länge,men nästa vecka så hoppas jag kunna avslöja vad det är ;)

Bilden är från idag då jag och Julia hade tråkigt på historie lektionen,hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0