You are the only exeption

Goodmorning sweethearts! Hur är det med er? Med mig är det bra, jag har precis fixat klart mig och ska strax bege mig till bussen. Funderar dock på att byta tröja...äh, vi får se. Sov som en prinsessa inatt så det var skönt!
Idag ska jag åka hem till min kompis Evelina. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men en massa snack och planering inför imorgon blir det i alla fall. Sen så ska jag åka direkt från Evelina till Söder och gå på bio med mamma vid 7-tiden. Vi ska se den nya filmen "Contagion". Den verkar bra så det blir nog kul. Jag ska försöka mobilblogga under dan, men kan inte lova något eftersom att blogg.se's app inte är att lita på. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0