We whine when we don't have a boyfriend and we whine when we do

Godmorgon på er! Jag hade ju egentligen sovmorgon till 13.15 men jag måste åka iväg och fixa ett nytt pass så det är därför jag är uppe såhär tidigt. Jag orkade inte fixa mig så mycket, har bara på mig mascara och foundation. Det är liksom en bild som någon/några personer ser någon/några gånger om året när jag ska resa utomlands. Palla bry sig så mycket? Skillnad med leg och körkort och så men orkar inte hålla på och fixa mig inför passet. Okej, vilket ointressant inlägg detta blev. Skriver när jag kommer hem igen, puss!

So true

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du känner för det :)

2011-11-30 @ 09:55:40
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: william

älskar SATC:D fin header du har:D



Vad tycker du om mina "black & white girl" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2011-11-30 @ 10:10:16
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0