Ursäktar mig och talar om hur läget är

Hej, och förlåt för min dåliga upptadering. Känns som att jag börjar med att ursäkta mig i VARJE inlägg som jag har publicerat den senaste tiden. Och jag har tänkt lite. Från och med nu bloggar jag på mina egna villkor. Jag bloggar mindre vissa dagar då jag är upptagen och mer när jag inte är upptagen. Just nu är det väldigt mycket i skolan plus att jag ska hinna jobba två gånger i veckan, gå på kör och körhelger och på toppen av det hinna träffa kompisar/pojkvän. Så jag har ganska mycket att stå i just nu. Men nu ska jag snart ta och sova, har sovmorgon imorgon och börjar så sent som halv 12, så nu ska jag få en god natts sömn. Puss på er!

Vill åka utomlands nu, nu, nu! Bara 36 dagar kvar till Mexico...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0