Twiday!

Hej, och förlåt för den dåliga upptaderingen igår, men var så stressad när jag kom hem så hann helt enkelt inte. Var tvungen att packa eftersom att jag ska sova hos Julia idag och fixa med lite andra smågrejjer. Idag ska ju jag och Julia nämligen på...*trumvirvel*...TWIDAY!!!! Vi har taggat för det här i typ två veckor genom att titta på trailern typ 100 gånger och prata om det varje dag och räknat ner dagarna. Vilka töntar vi är. Att Johanna och Elin står ut med oss ;) Men idag är dagen med stort D äntligen här och då kommer inte bloggen få den bästa upptaderingen eftersom att första filmen börjar halv 4 på eftermiddan och sedan fortsätter det fram till kanske 2 inatt. Men jag ska försöka mobilblogga om jag har någon teckning. Annars får ni ha en toppen tisdag, för det kommer jag ha!

Ska sitta och dregla efter denna man hela kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0