The sun is shining over me

Godmorgon på er! Hur är det? Med mig är det bra, är utvilad (har sovit hela 11 timmar inatt) och nu är jag redo för två timmar i skolan! Egentligen ganska ovärt att gå dit eftersom att det tar mig ungefär 45 min att åka dit, gå på två lektioner och sedan 45 min hem igen. Men jaja, what to do? När jag kommer hem ska jag i alla fall plugga och sedan förhoppningsvis åka till Skogås med min mamma till ett gym där jag ska börja gymma. Woop! Kommer i sådana fall att börja gymma på Fridas och Ericas gym och vi får väl se hur det går med tre tjejer...lite mer girltalk än träning kanske ;) Men ni får en ha en superbra dag så hörs vi sen! Puss

Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Fina du!

2011-11-18 @ 18:02:37
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Hanutten

Du är så fin elinpelin

2011-11-18 @ 20:03:11
URL: http://petitefillecoloree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0