Sällskap sökes

Hej på er! Någon vaken fortfarande? Jag ska alldeles strax sova, mina ögonlock faller ihop hela tiden. Men tänkte bara kika in och säga att teatern inte var särskilt bra, kvällens höjdpunkt var liksom i slutscenen när allt var knäpptyst också kurrar Johannas mage som en jävla grotta som någon ropa i. Jag kunde inte hålla mig så jag började såklart asgarva och gråta, fick bita mig själv skit hårt i handen för att kunna sluta haha. Stackars skådespelare. Åkte direkt hem efter teatern och har bara chillat hemma hela kvällen. Ätit glass med chokladsås och kollat på "Life as we know it" med mamma och pappa. Men nu är det dags att sova, imorgon ska jag plugga (jippi!) och på kvällen ska jag sova hos Max. Puss på er!
Och btw. har tidsinställt ett inlägg till er som kommer upp kl.2 inatt om kvällsrutiner hihi :)


Skulle mer än gärna ha lite sällskap inatt...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0