Plugga kl.11 på en fredag

Hej såhär på kvällskvisten. Fyfan vad fult det där lät haha. I alla fall, hej. Nu har jag bäddat iordning i min säng, plockat upp massa saker på mitt rum, packat inför imorgon och nu är jag redo för att plugga! Ja, ni hörde rätt! Jag ska plugga kl.11 på en fredagkväll medan alla andra ungdomar i min ålder säkert är ute och festar just nu. Duktig jag är. Men vart så jävla otaggad på att festa idag när jag åkte hem från skolan och jag fick mensvärk från helvetet. Det gjorde så ont och jag mådde så illa. Trodde helt ärligt jag skulle kräkas innan jag hann av pendeln...men nog om det!
Imorgon så ska jag jobba (jobbar imorgon iställer för på onsdag för på onsdag har jag och Max 1 1/2 år) mellan 12-16.15 och sedan ska jag hem till min älskling och sova där! Ska bli supermys. Och sedan på söndag så jobbar jag igen mellan 13.45-18.00. Working women you know ;) Men ska försöka hålla er upptaderade men det kommer ju bli mobilblogg isf. Men bättre än inget i alla fall! Men nu, dags för plugg. Puss på er, och godnatt :)

Jag med mitt nyaste tillskott i garderoben, björnfittan. 180 kr på Monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0