Mobilblogg - Dåligt humör

Är fett arg. Men sen såg jag att min bild på Instagram hade vunnit en tävling hos en av tjejerna jag följer. Tävlingen gick ut på att man skulle lägga upp en bild på sin bästa kompis och en själv när man gjorde något "galet" så jag la upp en också vann jag! Så det gjorde mig helt klart på bättre humör. Men nu är det dags att sova,lång dag imorgon. Skola från 8.15 till 14.35 och sedan hänga i stan med tjejerna fram till kl.18 för då ska vi på teater med klassen fram till kl.21. Det ska väl bli kul antar jag. Sen ska jag åka hem och dööööö för mina föräldrar låter mig inte gå ut. FML TPL och allt sånt. Tack och godnatt

Bilden som jag vann med och motiveringen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0