Lyckad kväll igår

Hej sötnosar, nu har jag tid att blogga! Sitter och talkboxar med Jesper (talkbox är en app till iPhone så man kan skicka sms fast man liksom pratar in smset också skickas det iväg, lite svårt att förklara haha). Vi pratar om gårdagens händelser, den knäppa ungen gick aldrig hem. Haha, så jävla skön!
Gårkvällen vart i alla fall riktigt lyckad tillslut, i början var den sjukt seg men festen drog igång vid 11, halv 12. Jag tror vi kom hem vid tjugo över 1 och då badade vi (jag, Madde och Evelina) jacuzzi och sedan gick vi och la oss.
Vaknade upp imorse och Eve och Madde åkte hem och sen dess har jag bara städat och ätit lunch typ. Det är inte lätt att ha två brudar som sover här, det blir så sjukt stökigt. Ska snart ta en dusch och sedan plugga lite tills mamma kommer hem, då ska vi ut och övningsköra. Oppa! Puss på er
Tre supersnygga bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0