Kvällsrutiner

Har ni några "kvällsrutiner" som ni brukar göra innan ni går och lägger er? Jag tycker det är ganska kul att veta människors rutiner då det oftast säger väldigt mycket om vem dom är. Mina kvällsrutiner är
1. Tvätta av allt smink och borsta tänderna såklart.
2. Smörja in mitt ansikte när jag tvättat av allt smink. Har både en dagkräm och en nattkräm.
3. Borsta håret tills alla tovor har försvunnit och det är mjukt och lent.
4. Ta Carmex på läpparna.
5. Försöka att dricka två glas vatten (det har jag lagt till för bara ett litet tag sen eftersom att jag läste på internet att det är bra att dricka två glas vatten innan man går och lägger sig för man får finare hy).
Så, det var mina kvällsrutiner. Vad tycker ni det säger om mig som person?

Kommentarer
Postat av: my elfstrand

2011-11-26 @ 02:06:25
URL: http://w
Postat av: my elfstrand

Har lite samma som du! Borstar tänderna såklart & bort med sminket, smörjer sin in hela ansiktet med nattkräm, vaselin på ögonfransar & ögonbryn, idomin på läpparna (haha), borstar igenom håret hur noga som helst och gör sen minst 1 fläta att sova i :) Puss

2011-11-26 @ 02:07:37
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0