Hard work work

Hej, och förlåt att jag inte bloggat så mycket idag men har haft fullt upp. Åkte som sagt in till stan och mötte min syster. Vi åt på McDonalds och sedan gick vi runt och fönstershoppade lite och sedan satte vi oss på John Chris och delade på en muffins. Allt handlar BARA om mat när vi är med varandra haha.
Åkte sedan till jobbet och jobbade i 4 timmar och kom hem för ca.1 timme sedan. Har bara ätit middag och tvättat av mig allt kladd i ansiktet och nu ligger jag i sängen redo för en Disney film! Det blir "Mulan" som jag började kolla på igår och sedan har jag även laddat ner "Ringaren i Notré Dame" 1&2, men vi får se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna.

Jag och min fina syster, bilden är dock tagen för ca.2 månader sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0