Gossip Girl

Förlåt att jag inte har upptaderat idag, har förskt göra det flera gånger men blogg.se appen krånglade bara. Så till slut orkade jag inte mer. Men hej i alla fall. Idag har det varit en låååång dag. Har varit i skolan från 8-15 eftersom att jag satt kvar efter att vi slutat och pluggade matte. Sedan hade jag sällskap med Frida till Skogås där vi skiljdes åt och sedan har jag haft introduktion på mitt nya jobb från 17-19. Det gick bra, jag fick göra allt från att packa upp varor till att hjälpa kunder och ta betalt i kassan. Älskar människorna som jobbar där, så himla mysiga. Speciellt Matilda som var min "coach" idag, hon är 19 så vi babblade på om kärlek, skolan, killar etc.
När jag kom hem så åt jag middag och sen pluggade jag fram till halv 10. Nu har jag tagit en dusch och gjort alla mina kvällssysslor och krypit ner i sängen för att kolla på Gossip Girl. Imorgon börjar jag 13.15 och går till 15.30 och det enda vi ska göra på hela dagen är att se en film som jag redan har sett som faktiskt är ganska bra. Såååååå skönt. Och sedan ska Julia följa med mig hem och sova här, mys! Men vi hörs imorgon, puss på er!

Så jäkla snygg hon är. Ge mig hennes utseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0