Formen jag vill ha

Jag fick för mig att jag skulle göra en sak idag när jag hade tråkigt.
Normalt sett så brukar jag knappt våga röra mina ögonbryn. Den formen jag hade hade min kompis noppat åt mig och det enda jag gjorde när jag noppade ögonbrynen var att ta bort dom hårstråna som vuxit utanför. Men jag har aldrig riktigt gillat mina ögonbryn och idag så bestämde jag mig för att plocka dom i den formen JAG vill ha. Dom är dock inte klara än men jag plockade bort en hel del och har börjat på den formen jag vill ha.
Dessa ögonbryn är min mall och om ni kollar på dom två bilderna under så ser ni nog skillnaden!
Då                                                                        Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0