En tid jag saknar

Kunskapsskolan ♥



Jag saknar er. Jag älskar er. Ni kommer ALLTID att ha en speciell plats i mitt hjärta. Börjar nästan gråta när jag ser dessa bilder. Tänker tillbaka på allt som har varit. Falun, alla våra raster, workshops, våra lektioner, fotbollsplanen, caféterian, stora arenan, balen, skolavslutningen, ALLT. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och uppleva dom där fyra åren igen. Jag önskar att jag kunde åka samma vanliga väg som jag alltid har gjort till Kunskapsskolan. Men jag vet att jag inte kan. Och det är ett avslutat kapitel nu. Och vi fick ett fantastiskt avslut, men jag kan ändå inte hjälpa det. Jag längtar tillbaka så det nästan gör ont

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner precis som dig hjärtat.. jag vill inte att det ska va slut :( saknar allt ENORMT !

2011-11-11 @ 15:52:17
Postat av: nikita

känner precis som du hjärtat.. jag vill inte att det ska va slit :( saknar allt ENORMT !

2011-11-11 @ 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0