All work work

Jag och Madde hade det supermysigt igår! Kollade på Glee och American Horror Stories, en ny serie som har börjat sändas i USA som pappa har laddat ner dom sex första avsnitten på. Skit läskig och dom mindfuckar en totalt.
Madde drog vid 10 imorse för hon skulle in till stan och äta brunch med sin pappa och jag har inte kunnat somna om sen dess. Ligger fortfarande i sängen men ska strax gå upp och äta frukost och börja fixa mig.
Idag ska jag som sagt jobba, inte kul. Det enda posititva är att jag får träffa min älskling :) (för er som inte vet så jobbar vi på samma jobb och söndagar är den dagen vi jobbar ihop).
Vi hörs när vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0