All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories

Hej, och förlåt så hemskt mycket för den dåliga upptaderingen, men jag har ju faktiskt höstlov och försöker ta tillvara på den lediga tiden och då är inte prio ett att sitta vid datorn.
Som jag skrev igår så jobbade jag. Kom försent 15 min för att kukfittbajs SL aldrig funkar som det ska. Men hamnade ändå 2:a på statistiken dom två sista timmarna, så jag var nöjd i alla fall. Åkte sedan hem och nästan direkt när jag kom hem så kom Erica och Madde till mig. Vi fixade oss lite och drog sedan till Sjöängen där massa gamla kompisar var. Var fan en utav dom roligaste kvällarna på länge!
Idag så vaknade vi vid 9 för att Erica var tvungen att åka, men jag och Madde var kvar här. Jennifer kom vid 2-tiden och då bakade vi kakor och sen har vi inte rört oss från soffan fram till klockan 6. Har kollat på 3 filmer och bara ätit kakor, vilka tjockisar vi är. Nu ska jag snart ta en dusch och sen så får vi se vad som händer. Min pojkvän ska sova här inatt men han jobbar så han kommer inte komma förns vid halv 11 om inte jag åker och möter honom någonstans. Puss!

Lit edåliga mobilbilder, men ni fattar grejjen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0