This place is about to blow

Oj, har inte upptaderat på...5 dagar? Men det har varit en så jääävla rolig helg och jag har haft så sjukt mycket att göra så har inte riktigt hunnit. Ska göra en liten resumé sen börja med min teknikrapport och sen bjuder jag på bilder från helgen och dagarna.

Fredags: Var på fotbollsmatch mellan Hammarby-Brage med Axel. Efter matchen åkte jag och mötte Frida i Farsta och sen följde hon med mig hem och drog vid halv 12.
Lördags: Hade mattekurs mellan 9-16 och på kvällen åkte jag och Becka till Enskede och firade valborg med massa kompisar. Kvällen slutade i Zinken och det var en grym kväll!
Söndags: Hade mattekurs igen mellan 9-16 och efter den så var jag och Emma på bio och såg "Red Riding Hood". Rekomenderar den verkligen!
Måndags: Var i skolan och efter det i stan med Elias och Erica och letade efter en klänning till en fest. Mellan halv 6 och 8 så var det kör.

Och idag så har jag varit i skolan. Redovisat steg 35 i engelska så nu är jag klar med svenskan och engelskan. Har bara matte, teknik, spanska, SO, idrott, musik och lite annat kvar...hehe. Vi hörs mer snart med bilder, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0