Ska lätt skaffa biorum

Hej! Någon vaken? Jag kom hem för ca.50 min sen och vi började kvällen med att käka på Gullmars Kebab och sen tog vi bussen till Lidl och handlade godis och 5 liter cola (har man en colaberoende pojkvän så) och Max var TVUNGEN att köpa en påse som vi skulle ha sakerna i som glänste lite för 8 kr! För en jävla påse? Haha, ja han är lite knäpp. Sen gick vi hem till Oscar och gick upp till hans biorum på vinden som är ljudisolerat och det var helt sjuuuuukt najs. Dom hade en skitstor TV med Blu-Ray bild (skarpare bild, färger etc) värsta sorundsystemet som var 8.2 i styrka, sjukaste basen, biostolar som man kunde fälla ner som sängar och ha fotstöd, mugghållare på sidan, belysning bakom tvn som kunde ändra färg till massa olika och jag vet inte vad, men najs var det iaf! Vi såg på filmen "Taken" som jag har sett förut, men den är fortfarande lika bra och hemsk. Sen lyssnade vi på musik, pratade, kastade kuddar på varandra, åt godis och så. Vid 11 tog jag, Max och Becka bussen till Blåsut där vi skildes åt, och nu är jag som sagt här. Ska bjuda på några bilder och sen kolla ett avsnitt OTH. Puss!



Hihi söööötis



En LITEN del av biorummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0