Say You'll Haunt me

TjaTja elins blogg! Jag ska vara jätte gullig och gärstblogga nu som elin bad mig om.
Idag så har jag varit i stan med axel och kollat på en jacka till honom. Han hittade en Henri lloyd jacka som han köpte. Hooligan som han är. Själv Hittade jag inte så mycket, kollade iof inte så mycket så det kanske inte var så konstigt. Jag hittade bara ett linne och en skit snygg tröja med Corey Taylor på :)

Ikväll så ska jag kolla på hockey. Jvm semifinal ju! Så ingen utgång ikväll. Mitt hockey interesse går före Feeke idag.  Sverige-Ryssland är det som lirar. Cehlin och grabbrna får fan ta och vinna ikväll för vi ska fixa Guldet i år!
Aja nu har jag tråkat ut er tillräkligt med mitt Hockey snack.
Hoppas du har det bra Elin och alla andra

Vi kanske hörs någon mer gång vet ej
Ha det bra
Puss


Patrik Cehlin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0