Home sweet home

Hejsan snyggingar! Nu är jag hemma igen och jag kom egentligen hem igår vid kvart över 4 men då var jag tvungen att hinna duscha, packa upp, klä på mig, sminka mig etc. eftersom att Max skulle komma. När han kom vid 6 så åt vi middag och sen kollade vi på Simpsons, Family Guy och sen stylade min lillasyster hans hår. Jag bara skrattade för han såg så rolig ut. Vi somnade vid 2 och blev väckta vid 12. Han var tvungen att åka hem tjugo i 2 för han ska tydligen ha prov imorgon så han var tvungen att plugga. Efter det så åke jag till Farsta och införskaffade lite nödvändigheter och sen dess har jag pysslat lite med pappas present, ätit middag, Becka har varit här, duschat, sorterat kläder och lite annat. Tänkte gå och lägga mig snart men först ska jag bjuda på lite bilder från resan. Enjoy!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0