At Fridas place

Tjenare snyggingar! Sitter hemma hos Frida och har varit här sen...halv 2 kanske? Vi har pluggat hela tiden, bortsett från en paus för att äta. Jag måste säga att Frida är en mästerkock alltså!
När jag vaknade imorse så upptäckte jag att jag fått en vagel i ögat (får det om jag sitter nära ett fönster och det blåser in vilket jag gjorde igår) så det gör ont varje gång jag blinkar. Stackars mig :( Pappa kommer och hämtar upp mig när han åker hem från jobbet och då ska vi åka och gymma. Ska bli så skönt, ska bara gå på rullband och bränna kalorier. Vi hörs när jag kommer hem efter gymmet om inte innan, puss!


Fridas hund Sigge som gillar mig lite för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0