A busy week

Hej snyggingar! Sitter och laddar ner massa appar till min mobil, visste inte att det fanns så mycket man kunde ladda ner helt gratis! Har faktiskt Erica att tacka för den upptäckten haha. Det blev ingen vidare upptadering igår. Jag pluggade fram till halv 4 och sen kollade jag på OTH hela kvällen förutom när jag skulle äta. Kunde inte gymma för pappa orkade inte så ska försöka hinna med det nu i veckan. Alla mina dagar är verkligen fullbokade, hur ska jag hinna med?! Ska åka tillbaka till skolan vid tjugo i 6 för jag ska prata för dom nya sexorna som ska börja där tillsammans med Eric och Rojina och sen när jag kommer hem bli det nog en dusch och sen direkt i säng. Imorgon ska jag vara med Max en stund och sen åka till Östra Reals öppna hus. Vi kanske hörs innan jag åker till skolan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0