Who run the world? Girls!

Hej på er, och förlåt för mitt dåliga humör igår. Det är lite bättre idag, men inte mycket. Har lite personliga problem så inget att oroa sig för (hoppas jag...). I alla fall, Nikita sov här igår. Det var mys, vi pratade om allt mellan himmel och jord och vad vi kom fram till är att vi ska bli lesbiska. No more guys. Haha, skämt o sido, men fatta vad skönt egentligen.
Idag så gick vi upp vid kvart i 11 (jag är ledig och Nikita hade ett modelljobb) så hon åkte på det och jag åkte till gymmet och gymmade järnet! Sprang/gick på löpbandet och körde en massa maskiner. Var väl där cirkus en timme och kom precis hem. Ska ta en dusch nu och sedan plugga lite.

Who run the world? Girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0