Nyårsklänningar

Det som alla bloggare bloggar om just nu. Nyårsklänningar. Jag själv sitter och kollar runt lite nu, fick panik när jag insåg att det är en vecka kvar tills jag åker till Mexico och jag kommer hem dan innan nyår, och jag har inte köpt en nyårsklänning. Får helt enkelt beställa en hel drös från Nelly och hoppas på att någon passar i alla fall, för jag ska fan vara snygg på nyår.

Kelly Dress SEK 599, Esmeralda - NELLY.COM Sequin Trim Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COM Stone Chiffon Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COMTwo Colour Satin Dress SEK 399, Elise Ryan - NELLY.COM Flora Lace Dress SEK 379, Oneness - NELLY.COM Novelle One Shoulder Dress SEK 229, Vero Moda - NELLY.COM
Alla dessa klänningar kommer från Nelly. Hittade ingen jag direkt "föll" för, men ska kolla runt på lite andra hemsidor. Tror jag ska kika in på hemsidan där jag hittade min balklänning...

Kommentarer
Postat av: nr 1

nr 1

2011-12-08 @ 19:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0