Sliten tjej säger godnatt

Så, nu kan jag upptadera från en riktig dator.
Kom hem från jobbet vid halv 8 och åt då middag och sen dess så har jag suttit med mamma och pappa och beställt saker som vi ska få på resan till och från Mexico. Har även gått igenom två HM kataloger med mamma och ska ta och beställa lite saker därifrån. Jippi! Och sen har jag även hunnit med det senaste avsnittet av Glee. Så nu ska jag ta och sätta på clear on stripes i mitt ansikte (kan visa vad det är antingen ikväll eller imorgon) och sedan ska jag sova. Gud vad skönt! Måndag imorgon och då ska jag ha idrott, matte och klasstimme. En helt OK dag. Puss och godnatt på er!
Sliten tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0