Mobilblogg - Huvudvärk

Hej på er. Ska strax åka till jobbet. Tagga fyra timmar framför en datorn. Eller inte. Gud,varför är jag så jäkla negativ? Kan inte vara så kul att läsa min blogg just nu haha...men som sagt så har jag personliga problem. Och dom kommer inte reda ut sig i första taget. Okej,nu ska vi inte bli så himla närgångna.
Har försökt att plugga sen jag kom hem,men min hjärna vägrar. Det är som att alla ord bara flyter ihop och mitt huvud vägrar att samarbeta med mina andra kroppsdelar. Har i alla fall skrivit nästan en hel sida på recensionen i NO,men jag vet själv att den suger. Får hoppas på att min hjärna funkar bättre imorgon istället eftersom att recensionen ska vara inne på fredag. Någon som vill göra den åt mig kanske? Nej,nu ska jag ta en huvudvärkstablett och sen gå till bussen. Jag älskar er,ni vet det va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0