Imorgon smäller det

Nu ligger jag i sängen nyduschad. Skrubbade hela min kropp och tvättade håret så jag känner mig som en ny människa. Och jag har packat klart alla saker förutom lite som jag ska packa imorgon bitti som dator, laddare, tandborste etc. Kan inte fatta att om 24 timmar så har jag kommit fram till hotellet och ligger förmodligen vid poolen och solar. Känns helt...overkligt. Antar att det inte kommer sjunka in förns jag verkligen sitter på planet.
Ska försöka dygna inatt, ska upp kl.4 imorgon bitti och eftersom att jag ska sitta på ett plan i 12 timmar så är det bättre om jag inte har sovit något så jag kan sova på planet. Ska försöka göra ett par tidsinställda till er. Kommer ju ta med mig min dator men kan inte lova att upptaderingen blir den bästa för jag vet inte hur bra internet det är på hotellet. Men det brukar oftast inte vara några problem :) Nu ska jag ta och kolla Gossip Girl, jag skriver säkert ett inlägg inatt om jag inte somnar hehe. Puss!

Ebba och jag på en fotografering i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0