Fisk spa för fötterna

Förlåt att jag inte upptaderar varje dag, men vi köper bara internet varannan eller vart tredje dag och då är inte det första jag tänker på att blogga utan mer på att gå in på Facebook och svara på mejlen från mina kompisar och min pojkvän och förhoppningsvis chatta lite med dom. Har både pratat med min pojkvän och några av mina kompisar på FB idag men nu är ju klockan snart halv 2 hos er och här är den halv 7 på kvällen. I alla fall.
Jag måste berätta om en sjukt rolig grej som jag och mamma gjorde när vi var inne i Playa Del Carmen i lördags. Vi gjorde fisk spa för våra fötter för 140 kr! Billigt och jätte bra, mina fötter vart superlena efteråt och det fanns ingen äcklig död hud kvar. Igår och idag så har vi varit på stranden och solat, badat och ätit. Imorgon så blir det en utflykt för att dyka i cenoter (stavning?). Jag som har lite klaustrofobi är orolig, men det går nog bra :) Hoppas ni har det bra där hemma, jag har det bra i alla fall!
Det kittlades rejält dom första 30 sekunderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0