Bilder från i lördags

Godmorgon på er! Är trött idag, somnade vid halv 1 inatt och gick upp 7.15. Och på toppen av allt så har jag världens längsta dag. Först skolan från 9.25-13.50 och sedan ska jag möta min syster i stan och ta en fika och sedan ska jag jobba mellan 16.45-21.00. Detta blir dock mitt sista pass på mitt gamla jobb, sedan efter årsskiftet börjar jag på mitt nya! Och det är bara tre dagar kvar till Mexico så jag är inte riktigt FML. Tänkte passa på att bjuda på bilderna från i lördags så ni har något att kolla på. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en valfri mobilprodukt i min blogg om du känner för det :)

2011-12-12 @ 09:20:45
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0