Åker hem idag

Förlåt för att jag inte har bloggat på cirkus en vecka, men jag har njutit av min sista vecka i paradiset och idag åker jag hem. Halv 4 lyfter planet från Mexico (hemma hos er är den då halv 11 på kvällen) och jag landar på fredag morgon kl.9.10. Flygresan tar 10 1/2 timme ungefär så det är bättre än 12 timmar som det var hit. Men jag har haft det toppen här men nu ska det faktiskt bli skönt att komma hem. Längtar efter alla. Och jag lovar att upptaderingen blir som vanligt när jag kommer hem igen!

En bild från i tisdags då jag och mamma var på utflykt

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, Elin, du får stå flera meter ifrån mig i skolan, annars kommer jag se ut som ett spöke :P <3 Grymt härlig bild <3

2011-12-30 @ 13:41:05
URL: http://issaers.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0