7/12-2011

För en gångs skull så var det faktiskt KUL att vara på jobbet. Bara koppla bort tankarna och fokusera på att jobba. Och idag gick det jätte bra och jag fick en massa pepp och positiva kommentarer av Noora, så det gjorde min dag bättre. Kom hem för ca.2 timmar sen och har bara hunnit äta och tvätta av allt kladd i ansiktet och borstat gaddarna. Ligger nu nerbäddad i min säng och ska slå på et avsnitt av Gossip Girl. Nu är det bara torsdag kvar, sen är det fredag och helg. Gud vad skönt. Har redan en massa planer för helgen, så den kommer nog bli grym! Min sista helg hemma på 2 veckor. Och imorgon är det bara en vecka kvar till Mexico, tagga!!!

Beskriver så jävla bra hur jag känner just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0