Med två små mongon

Hej sötnosar! Killarna gick för ca.45 min sen och jag har hunnit duscha och smörja in mig. Ska sova hos min pojkvän idag men ska inte vara där förns halv 11 tydligen så jag måste åka helt själv från Trångsund till Täby vilket tar 1 1/2 timme :( Jaja, vad gör man inte för att få vara med sin älskade?
Dagen har varit kul. Jag, Erica och Anton åkte en timme tidigare till Farsta än Kevin för att köpa en present till han eftersom att han fyllde år igår. Han fick en handlotion och två muffins. Jag fick med mig en mascara hem också. Killarna följde med mig hem medans Erica åkte till sin pojkvän och här hemma så badade vi jacuzzi, pratade och tog konstiga webbilder. Kan bjussa på dom bloggvänliga hehe...
Min lillasyster i bakgrunden...
Haha, dör lite smått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0