Lugn, jag är inte död

Haha, vissa av er kanske tror att jag har dött...men så är inte fallet! Jag lever och är hemma i kära Stockholm igen! Har bara haft så mycket att göra sen jag kom hem. Samma dag som jag kom hem (torsdags) så var jag med Eve och Madde och bara chillade hemma. I fredags så var jag och Becka på Flatenbadet och jag sov även hos henne och på lördagen var jag med Erica och sov hos henne och på söndagen så träffade jag äntligen Max. Max sov hos mig till måndag och vi var med varandra hela måndagen och sen åkte han hem och idag har jag varit med han från halv 12 till 4. Kan inte få nog av att vara med honom, har saknat han så galet mycket! Nu är jag hemma för en gångs skull och har en lugn stund men även här hemma så är det full rulle eftersom att vi har besök från Skåne av några kompisar. Nu ska jag snart äta middag och sen ska jag åka och möta Nikita i Söder för att kolla på bio. Så vi hörs väl ikväll eller inatt kanske? Eller imorgon? Vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0