I'm glad you came

Hej och förlåt som sagt, men nu är jag tillbaka hemma igen!
Igår så var jag och mamma ute på powerwalk på dagen och gick och badade, sen fixade jag mig och åt lite och åkte ut till Nacka till min fina vän Evelina. Dit kom Madde, Matilda, Oscar, Axel, Jonte och Jacob. Kvällen blev väl inte riktigt som vi hade tänkt oss, men vi hade kul i alla fall!
Vaknade vid 12 idag hos Evelina och tog det lugnt hos henne till fyra då vi fixade oss lite och åkte in till Fridshemsplan för att prova på Pole Dance! Det var superkul men jag kommer inte börja pga. lite personliga saker...så det var ju lite synd :/ Ska ta det lugnt ikväll, känner att jag är trött och så. Puss!
Först var jag utelåst hos Eve...
Jonte
Evelina och Madde
Pimp
Jonte skrev mitt namn i Graffitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0